12-5-2026
Kørte ture > 2026-30 > 2026 > Maj
Man skulle nok være blevet hjemme i
varmen – for hold da op for en kold aften. Sol var der ikke så meget af, men
tørre veje var der og ingen udsigt til regn. Noget var der som gjorde at der
blot var 3 MC klar til start. Og når man nu alligevel er troppet sammen er der
vel ingen grund til ikke at køre en tur. Førerhunden kortede turen noget ned
undervejs, for hvor var det dog køligt. Pausen foregik ved Grene Kirke på
Løvlundvej. Vel tilbage ved udgangspunktet efter de 124 km som fik vi på uret
var vi rørende enige om at så koldt behøver det ikke være næste tirsdag. 100%
Keep the rubberside down. Vi ses.Klik på Globus
for at se hvordan
og hvor vi var
----->